Vitamin, Foliar Yang Siap Untuk Dipasarkan

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia pengunjung Inang Mesra Enterprise, 

Sekali lagi kami berterima kasih kepada pelanggan kami yang setia mendapatkan khidmat kami untuk memproseskan vitamin foliar atau baja semburan untuk produk mereka. 

Disini kami ingin berkongsi pengalaman dengan anda yang masih terpinga-pinga mencari penyelesaian untuk menghasilkan produk pertanian anda sendiri.

Tak perlu risau, kerana kos yang akan anda keluarkan lebih murah, dan tidak perlu peningkan kepala untuk set-up kilang atau mesin ataupun formula bancuhan yang mungkin diluar bidang kemahiran anda, kami sediakan semuanya untuk anda, seperti beberapa pihak yang sudah pun menggunakan perhidmatan kami ini, apa yang anda perlu lakukan buat pesanan dan siapkan botol atau packeging anda sendiri dan hantar kepada kami, setelah siap dalam masa yang ditetapkan minimum masa 3 hari = 100 botol anda dh boleh ambil dan mulakan pemasaran produk jenama anda sendiri. senangkan...!! : )

Gambar produk pelanggan yang siap untuk dipasarkan (layan gambar dulu)


Dah siap loading dalam lori untuk dihantar bahagian selatan negara

Quality Control untuk pembersihan baja yang siap di isi dalam botol dan tunggu pelanggan datang ambil.


Itu dulu buat masa ini, insayallah nanti kami update lagi.. bagi yang belum dan sudah menjadi pengeluar atau pengusaha baja smburan foliar dan vitamin dan ingin menjadikan kami sebagai pengilang untuk bancuhan produk pertanian anda, di bawah kami sediakan sebut harga kepada perhidmatan kami:

1 liter = RM 10.00
4 liter = RM 40.00
Minimum order 100 botol (4 liter) / Bulan
Maximum order 400 botol (4 liter) / Bulan

Bayaran : Bank-in/ Cek/ Paypal/ Cash
(Kos Penghantaran tidak termasuk dalam harga diatas)

Sebarang pertanyaan sila hubungi kami di talian:

Mustafa Omar - 013-4306191
Mohd Saiful - 010-370 4814

inangmesra_ent@yahoo.com

Comments

  1. Salam. min order 100 botol ka? bleh quote tuk saya x? emil kat aidacoco2004@gmail.com, thanks..

    ReplyDelete
  2. Wasalam, terima kasih krn minat anda dgn perhidmatan ni, ya cik Aida, 100 botol adalah jumlah pesanan minimum untuk mendapatkn perhidmatan kami, satu pusingan bancuhan akan menghasilkan 400 liter baja = 100 botol (4 liter), harga nanti saya emailkan kt cik Aida tuk rujukan, terima kasih kerana menghubungi kami.

    ReplyDelete
  3. Salam tuan, berapa kandungan NPK baja ni? tq

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila tingalkan komen anda.

Popular Posts