Perhidmatan Bancuhan Baja Semburan


Assalamualaikum dan salam Sejahtera

Alhamdulilah selepas 3 tahun melancarkan perhidmatan bancuhan baja semburan kepada mana-mana syarikat atau individu yang berminat mengeluarkan produk baja semburan pelbagai guna mereka sendiri di pasaran pertanian yang luas, pelagai syarikat bumiputra dan individu telah tampil memberi kepercayaan kepada kami untuk menjadi pengilang sah kepada syarikat mereka.

Kami juga telah menerima beberapa temahan dan perjanjian baru dari berbagai syarikat bumi putra mahupun individu yang berminat, dan kini produk mereka telahpun berada di pasaran Malaysia bahkan ke Brunai dan Indonesia.

Dengan ini kami mengambil kesempatan untuk mengucapkan jutaan terima kasih kepada pihak yang telah memberi kepercayaan kepada syarikat kami untuk mengguruskan perhidmatan bancuhan baja semburan untuk syarikat mereka selama hampir 3 tahun ini.

Bagi yang belum dan sudah menjadi pengeluar produk baja semburan foliar dan ingin menjadikan kami sebagai pengilang untuk bancuhan produk pertanian anda, di bawah kami sediakan sebut harga kepada perhidmatan kami:

1 liter = RM 10.00
4 liter = RM 40.00
Minimum order 100 botol (4 liter) / Bulan
Maximum order 400 botol (4 liter) / Bulan

Sebarang pertanyaan sila hubungi kami di talian :

Mustafa Omar - 013-4306191
Mohd Saiful - 010-370 4814
inangmesra_ent@yahoo.com

Comments

Popular Posts